Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Malaysia!!!!

said : yeah!!!! Malaysia menang!!! 


AsSalamualaikum...

Dalam episod sinetron kali ni saya nak ckp kuat2!!! 
TAHNIAH MALAYSIA!!! 

aaaaaauuuummm2!!!


( aaaaa..tekejut SINETRON saya...ya ampun bangat iya cik Sinetron..terlepas sudah )

-
-

Baik la..
Tercipta satu lagi kemenangan Pasukan Malaysia yang akan menjadi sinetron dalam 
sejarah Arena Bola Sepak Malaysia..
(mmm..betol ke x ayat skema saya ni ntah...xpela..yang penting bole phm..hehe)


 -
 -
 -
 -
Nak tau x????
---------------------------------------------

Bila HARIMAU  mula meng"auuummmmmm" ..
haaaaaa....ni la hasilnyeeeeeee...

jeng..jeng..jeng..

Tahniah MALAYSIA 
sebab 
MENANG dalam game kali ni menentang pasukan INDONESIA..
(sorry team Indonesia.. menang kalah adat permainan kan..kan...uh!! kne redha la kn..betol!! mgkin kali ni rezeki Malaysia menang! next time cube lg ea wahai Team Indonesia.)

Saya x salah cakap kan?betol kan cik sinetron?? hehe!!

Tapi yg x bestnye kan..saya x berpeluang pn tengok game tu..sbb saya sakit perut (S)...
So bile da macam tu..nak tengok pn xde feel la kan..
Tapi ape2 pun yang penting Malaysia MENANG!!!..yea!! ( ye dak ?? ) 


Alhamdulilah

Saya sentiasa sokong anda Malaysia!!! 
even saya ni hanya la penyokong kecil yang orang x akan sedar pn kehadiran saya sebagai penyokong anda..hehe..xpe2..saya x kesah pn..tapiii 
percaya laaaa..
saya sentiasa sokong anda dr jauh, tepi, belakang,atas bawah bagai laa...
haaa!!! tengok!! betapa semangatnye saya kan?? hehehe...
Saya tumpang happy and bersyukur atas kemenangan ni..

Ok2..lets take a look..
This picture was taken from Mr. Google (Tq2 Encik Google)

*
*
*
*

 tgk..punye la semangat sampai terbabas..
tp xpe..
yg penting BOLA tu 
kan abg fahmi?

*
*
*


aik?sape ni?
penyokong2 kecil


*

Semogaaaaaa..
Pasukan Malaysia akan terus majuuuuuuuuuuuuuuuu dan maju..
dannnn lebihhh majuuuuuuu kehadapan.. 
Caiyok Malaysia !!!
Dan yang paling penting tu 
SEMANGAT KESUKANAN, SEMANGAT BERPASUKAN
( mmm..lg semangat pe lagi nk ckp ek?? hahaha )
Termasuk juga la semangat2 POSITIF yang lain tu haruslah dikekalkan ea kawan2..

Ok2..sampai sini je untuk episod Sinetron kali ini.
Nanti jumpe lagi ea cik Sinetron dalam episod yang lain lak!!!

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.
TINGKATKAN PRESTASI 
SEMANGAT DIUTAMAKAN 
(ceeeewaaaaaaaahhh tp betol la kn kn kn..hehe)

Sekian





No comments:

Post a Comment