Sunday, November 13, 2011

Testing Testing!!!

said : "uh..lega!! At last settle jugak..yea!!"

Oke! First of all, dalam sinetron ini saya akan membawa watak "emma"
(a.k.a diri sendiri..eish pliz la..bajet pelakon la kO emma!)
oppss..ok2..start balik ye..



Assalamualaikum (waaa..sopan gitu)
Buat pertama kalinye saya start create benda yg saya xsuke buat and xpenah pn terpikir nak create bende alah ni pn..huh!! tp at last buat jugak!!! 
(emm..tp xslh kn..try je la..cm yg org2 kt lua sne tu "xknl maka xcinta..ye x?"


Sebenarnye camnie..raya aidiladha aritu mak saya tetibe 1 soalan nie. 
Dialog nye lbh kurang cmni loh.

                                               
                                               mak     : long..kamu xde blog ke?
                                               emma  :  xde mak.
                                               mak     : emmm..buat la blog.
                                               emma   : tgk la nti cmni mak..
  


                                       so, dsebabkan sembang2 kecil tu membuatkan saya tetibe2 rase cam...
                                                        (ntah mimpi ape tah tetibe rase nak create sume nie)

oke! so...at last tercipta la sebuah  "Sinetron" nie even xbape nak ciap lagi sepenuhnye..
For the first entry ni..tu je yg saya nak habaq kat "sinetron" ni..
OKe! bye2..







2 comments:

  1. salam kenal dear :)

    welcome to blogging world :)

    ReplyDelete
  2. wasalam
    thanks a lot dear..kalau sudi sila la beri tunjuk ajar..he3 :)

    ReplyDelete