Thursday, December 29, 2011

adalah mereka

03:39 am 

mereka sentiasa hidup dalam hati ini.
tak pernah sesaat pun aku terpikir untuk keluarkan mereka dari hati kecil ini.

mereka tempat aku berkasih.
mereka tempat aku bermanja.

mereka jua la yang selalu menjadi penasihat tetap dalam karma hidup aku.
mereka jua la bank terulung dalam hidup aku.

mereka jua la yang selalu menjadi pendengar terbaik aku.
jarak antara aku dan mereka tak pernah sesekali menjadi penghalang untuk berbicara.

mereka tak pernah lupakan aku.
mereka juga tak pernah dan tak akan abaikan aku.
betul!! itu aku pasti.
mereka juga adalah semangat utama aku.
mereka juga adalah watak penting dalam pentas hidup aku.
mereka segalanya buat aku.
hanya Allah yang tau betapa aku sayang mereka.


ini kerana mereka adalah ibubapa terbaik aku.sumpah aku rindu mereka...
sekian.

2 comments: