Monday, January 2, 2012

four days before

29.12.12

presentation day for research paper.Alhamdulilah.
rezeki bulan duabelas tahun lepas. ( cerita basi da ok! tapi bia la kan )
haruslah berbaloi walaupun tak cukup tido bagai.
terima kasih Allah.

aku lah orang paling nervous mase tue.
muke gelabah aku tak payah cite la.kalah orang yang tengah nikah.

at last..alhamdulilah..group aku terpilih.
so wajib la bagi aku sebagai hamba kepada-NYA untuk bersyukur.
alhamdulilah.
terima kasih banyak YA ALLAH.

lepas abis je presentation tu lega abis la.uh..lepas sume..
bersyukur sangat.


 
              thanks to Hui Tian sbb tag gambar ni.
                                      so aku ape lagi kn!!!
            terus la rembat pic ni upload trus dlm sinetron ni.
   

thanks to Ler Shir ni, Kuan Hui Tian dan Goh Ek Keat.
love uols.





No comments:

Post a Comment