Tuesday, May 22, 2012


assalamualaikum, hi all !

Ya ampun! aku ngadap sinetron nie kat office habaqqq angggg! keje aku da ciap so..takpela kan..plus we all 
di sini diberi keizinan sepenuhnya untuk on9 but cannot open YouTube or playing any game..and the most important thing..your work must be finished first!

basically, rutin harian aku mmg #takTentu..yela kan hukum karma life student nie paham2 je la kan..selain pergi kuliah, tutorial, study, discussion, eseimen, final project bagai..kadang2 aku tak terlepas juga daripada keluar tengok movie, tido lepas subuh sampai tengahari, hangout dgn member or ape2 jela bergantung pada kata hati. tapiiiiiiii sejak aku praktikal ni rutin aku da cam konsisten plak..yela kan ..pagi2 lagi aku da kua dgn skuter kesayangan aku. dalam pukul 8 aku da masuk office then kua office pukul 5.15pm and pergi surau solat asar baru la aku gerak balik usm..dalam pukul 6pm insyaAllah aku sampai usm..cume kadang2 je kalau aku ade singgah mane2 mungkin sampai usm lewat sikit..malam pulak aku borak2 dgn kengkawan, rehat and tido..lebih kurang macam tu la rutin harian aku sekarang ni..cume weekend je #taktentu....yang paling aku suke skrg ni pn almost everyday schedule makan aku konsisten..kalo tak semuanye berterabur..makan pn ikut kata perut..kalo #takde kelas pagi #takdenya aku sempat amik breakfast..fuhh..actually aku #taksuke abaikan breakfast sebab bagi aku breakfast tu sangat2 la penting tau tak! bagi aku breakfast lagi penting dari lunch tapi alhamdulilah sekarang semuanye kembali konsisten..cume weekend tu kadang2 ak terlepas gak..sebab selalunye aku tertido lepas subuh (hurm..#takbagus sebenarnya)..apa2 pun syukur Alhamdulillah..aku suke dgn life aku sekarang. thank you Allah..sekarang ni da masuk bulan rejab..so marilah kita same2 amik peluang ni lebihkan amalan kita and yang paling penting mohon keampunan dari ALLAH.



*hari nie aku plan nak berbuka puasa dengan faten nani dayah and mira! insyaAllah dengan izin Allah dan dengan rezeki yang diberiNYA, arini aku akan belanja diorang. tapi #Takde idea nak berbuka puasa kat mane! uwaaaah!

Thanks

No comments:

Post a Comment