Sunday, May 6, 2012

outdated updated

tetibe mood cam goodgood je nak update sinetron pepagi ni...actually bile ak tambahtolak semua, ade je bende aku nak update. tapi tahap kemalasan tuh aku kalah panjang landasan keretapi slimRiver tu..moodsemangat bagai semuanya bajet macam chipmore.so segala bende yang pending tu aku jemaahkan je..insyaAllah arini..

Dalam bulan #march aritu aku join program kerjaya under usm ke bursa saham and MSU. Program tu agak berguna la jugak bagi aku sebagai student yang bakal bekerja nanti. lebihLebih lagi bile semuanye free..penginapan, transport dan dapat duit belanjaaaaaa lagiiiii tu!!!! Ye betul! nampak macam tak ade brand la.. xkelass laa kan join program camnie tapi ade ke datodatin kat lua sane tuh nak sponsor ko??? XDE KAN!! so mase tengah study ni la bile ade value program macam ni kita kena join..apalagi kalau FREE kan..sape yang taknak! kalau bagi adik aku pun confirm die melompat lompat nak ikut kan. yela..before nak cari kerja nanti at least kenala ade semangkuk knowledge jugak kan..tak mampu banyak, sikit pun kira cun la tu kan..so bile da ade peluang..chill je la kan...alhamdulilah..banyak bende baik yang aku dapat daripada program tuh!!! yang baik semuanye dtg dari Allah dan yang selebihnya disebabkan oleh kelemahan diri saya sendiri..


at Bursa Saham



amacam..ngee..snookerling..terer x??



macam nie caranya dato..ngee



u all mmg...kelass kaw


Dalam bulan #march jugak, aku ade pergi muzium Negara..even aku tak ambik kos sejarah or arkeologi tapi memang dari dulu lagi aku memang suke masuk muzium or tempatTempat bersejarah..sebab kat tempatTempat macam nie la aku dapat tengok benda yang aku tak penah tengok.but biasanye aku akan pergi tempat camnie dgn certain orang je.. cthnye macam family..dengan member2 usm pun baru sekali je..but xsangka diorang layan gak..sebab bukan semua orang suke pergi tempat cmnie kan?so better aku pegi dengan orang yang ade minat same dgn aku..so far, tempat yang aku da pernah pergi..#penang muzium perang, muzium USM #perak pulak semua istana yang dah dijadikan muzium, rumah orang kaya Ngah Ibrahim, pasir salak and mostly almost semua tempat bersejarah kat perak tu aku da pergi..#selangor/kL rumah P.Ramlee, and yang latest muzium negara..tempatTempat macam ni lah salah satu tempat yang aku suke..tempatTempat lain pun aku suke jugak!!! #tapi kalau setakat nak tengok je..baik google je kan?? MEMANG LA..TAPI BAGI AKU PERGI TENGOK SENDIRI LAGI BEST..kat laptop dapat pe?? tengok je la kan pastu palinggg GOOD pn dapat pegang screen laptop je ade la tapi kalau pergi sendiri kadangKadang kite boleh try or pegang bagai..ngeee

one of the pictures at muzium


*sekarang aku tengah praktikal..to be continue

No comments:

Post a Comment